Inkivääri heitti haasteen, jota jouduin hieman miettimään, mutta päätin lopulta ottaa sen vastaan. Haaste kuuluu: kirjoita kolme juttua omasta elämästäsi alla mainituista ajankohdista.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Kymmenen vuotta sitten (v. 1997)

- löytyi solumuutoksia, mikä täräytti elämänarvot uuteen järjestykseen

- oli raskas vuosi työssä

- entinen appeni, joka oli yksi ystävällisimmistä ja auttavaisimmista ihmisistä, mitä olen tuntenut, kuoli.

 

Viisi vuotta sitten (v. 2002)

- olin vuorotteluvapaalla ja pääasiassa Kuusirannan rakentamisprojektissa

- poika muutti pois kotoa

- voitin arpajaisissa viikonloppuloman Levillä.

 

Kolme vuotta sitten (v. 2004)

- tytär muutti pois kotoa

- olin ollut 11 vuotta yksinhuoltajana

- ostin kunnon auton, jotta pääsen huoletta kulkemaan Kuusirantaan.

 

Vuosi sitten (v. 2006)

- suoritin työn ohessa kasvatustieteiden perusopinnot

- työn ilo hiipui

- vietimme ensimmäisen joulun Kuusirannassa.

 

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2007)

- olen kirjoitellut tänä vuonna avattuun blogiini ja tutustunut blogistanian ihmeelliseen maailmaan

- olen suunnitellut ja rakennellut miehen kanssa Kuusirannan puutarhaa

- olen yrittänyt löytää itseni.

 

Tänään (15.10.2007)

- tein kiinnostavan tarjouksen

- sain aikaan pienen kaupan

- kävin tapaamassa mieheni äitiä sairaalassa.

 

Huomenna (16.10.2007)

- soitan tyttärelle

- soitan pojalle

- soitan äidille (toivottavasti).

 

Ensi vuonna (v. 2008)

- saan lapsenlapsen

- olen ehkä tehnyt ratkaisevan elämänmuutoksen

- rakennan edelleen miehen kanssa Kuusirannan puutarhaa, sillä se työ ei lopu koskaan.

 

 

Tällä kertaa en haasta ketään erityisesti, vaan kaikki yhtäläisesti!