Olin lapsena vähän huono syömään, "ronkeli", eikä ruoka maistunut. Sen lisäksi olin hidas ruokailija ja aina viimeisenä pöydässä. Silloin äiti usein kiukkuisena tiuskaisi: "tyttö syö taas pitkin hampain!". En silloin ollenkaan ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Nyt tunnustan, että olen viime aikoina kohdannut blogini vähän pitkin hampain, haluttomasti ja vastentahtoisesti. Alusta alkaen olen halunnut kirjoittaa sivuilleni mukavista ja iloisista asioista. Olen halunnut jakaa hyviä tuntemuksia.

Tosielämä ei kuitenkaan ole pelkkää iloa, huolettomuutta ja onnen auvoa - ei ole ollut eikä tule olemaan. Mutta täällä olen yrittänyt sulkea ikävät asiat ulos. Viime aikoina on kuitenkin tuntunut vaikealta iloita edes täällä. Siksi olen tavattoman yllättynyt, että olen saanut vastaanottaa kahdeltakin taholta palkinnon, Minziltä ja Arleenalta. Kiitos teille, että kaikesta huolimatta olette tykänneet käydä metsäpuutarhassa!

2024306.jpg

Palkinnon säännöt ovat seuraavat:     

 

1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2) Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.
4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan. Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt ovat tässä.

 

Selailin kavereiden blogeja ja näyttäisi siltä, että palkinnon on jo varmaan kaikki saaneet. Mutta koska tuossa ei kielletä antamasta palkintoa heille, joilta on sen saanut tai jotka ovat sen jo saaneet, annan sen:

 

Minzille, joka kaikista maailman kielistä höpäjää blogissaan turkua ja jolt oon oppinu jottai valla kummallist: uure kiäle, vaik vähä vaikkeet o ollu. Varsinki, ku kiinas ei ollu eres ääkkösi. (Meniks oikke?) 

 

 

Arleenalle, jonka blogi on mielenkiintoinen, tyylikäs ja harkiten toteutettu.

 

Lisäksi annan palkinnon luovuutta henkivälle Pionille, jonka blogi on seesteinen ja kaunis sekä Pensastaskulle, jonka säväyttää etenkin kuvillaan yhä uudestaan.

 

Blogosfääriin tehdyn panostuksen ansiosta palkinto kuuluu Inkiväärille, vaikka sillä on palkintokaappi varmaan jo ihan täynnä.

 

Kivaa kaamosta kaikille muillekin säännöllisille vierailijoille! J